Svenskt Möbelsnickeri och trähantverk från Misterhults Möbelfabrik i Småland.fr

Är så stolt över att få ha så fint trähantverk och möbelsnickeri i min butik Popsi på Knäppingsborgsgatan 9 Gamla stan i Norrköping. Finns i skyltfönstret fram till 1:a Advent. Lämpliga till julklappar och möblerna är inredning för livet.

Just nu går de att beskåda i skyltfönstret tillsammans med en hel del Fars dags presenter. Fars dag är på söndag 8/11.

Läs www.kultursidan.nu fina recension.
http://www.kultursidan.nu/?p=22147


Möbler och små ting. I kulturbutiken Popsis pop up-galleri går utställningen Gissa vilket träslag in på ärevarvet, den är förlängd en vecka. Två möbelsnickare från Misterhult står för traditionellt och framförallt sparsmakat hantverk när det är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Jag var inne hos er och köpte rökelse dragon. Jag letade efter en bok av Jan Arnald och fick hjälp till ett antikvariat. De hade inte exakt den boken som jag tänkt läsa, men de hade en annan utav honom.

Så stort tack för tipset! Kram Sofie

Svar: Vad bra att vi kunde hjälpa dig. Välkommen åter. Kom gärna på Kulturnatten lördag 24/9 kl. 11-24
Linda Moberg

2016-08-08 @ 08:26:00
URL: http://sofffieplopp.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0