Äntligen önskar jag alla Gott nytt År 2010

15 Maj 2009 flyttade jag mitt producentkontor från Qvick i Navestad. In i en secondhand-butik som jag övertog i centrala Norrköping. Jag såg i dessa lokaler möjlighet att kombinera mina olika arbetsområden.
Kontor - där jag arbetar med olika kulturuppdrag, främst som frilansande teater & kulturproducent.
Verkstad - där jag kan bygga montrar & utställningar på beställning. BlomsterbindarverkstadButiken har blandats upp med secondhand, svenskt konsthantverk/slöjd, lokala matprodukter & naturlig hudvård, blommor/växter, kultur. Ett besök är en upplevelse med nostalgi och minnen. Ni måste komma hit på besök!
Jag trivs så bra i lokalen & i dessa kvarter
Projekt 2010: Att följa årstiden. Med nya exponeringar varje månad & nya oväntade försäljningsytor. Sedan december har vi försäljningsexponering på Hälsoteamet i Ringdansens Centrum.
Januari & Februari: Vinter Ull som värmer* Alla hjärtans dag * BokREA
Mars: Vår Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0